Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 24 april 2009

Moi :)

Nu är jag på väg till jobbet, fast blir inget jobb idag. Ska möta upp en kollega och sen samåka till Farsta Gård där vi ska ha planeringsdag hela dagen. Kommer vara helt slut i skallen ikväll. Amanda är hos sin Farmor hela dagen. Är bjuden på middag där idag :) ha en bra dag alla!

Följ Madeleine direkt i din mobiltelefon

5 kommentarer:

Michelle sa...

inte visste jag att du pratade Finska (Moi betyder hej på finska)

Hoppas ni får en bra helg

Carolina sa...

Ha en underbar dag! kram

B3tty med internets snyggaste blogg sa...

Hej. Jag vill bara meddela att jag fått mitt Internet igen och att det är liv i min blogg igen som du följer via bloglovin.

Allt väl idag? Jag önskar dig en underbart skön helg! Själv ska jag jobba vilket jag inte gjort på 9 år pga sjukskrivning. Så jag är lagom nervös.

Glöm inte att kommentera när du läser min blogg.
Take care.

nikita sa...

Ny tävling på min blogg!
*två stycken vinner varsitt presentkort hos Vincent shoe store* (värda 500 kr styck)
Tävla gärna!!
http://nikital.blogg.se/2009/april/tavling-tva-vinner-varsitt-presentkort-hos-v.html

vintageretroprinsessa sa...

Vad e det där för snygging ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos