Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 23 augusti 2009

VECKA 29

Du är på dag 197 av 280. (70,4%).
Du är i vecka 29.
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 14 nov 2009
Du har 83 dagar kvar till beräknad förlossning.

Någon som kan hjälpa till med lite namnförslag?? Ett pojknamn som passar tillsammans med Andreas & Amanda..!!!

9 kommentarer:

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Mysig UL-bild=) Vi kryar på oss, sakta men säkert=) Idag blir det först en promenad, sen ska vi nog ut till farmor och farfar. Har ni för er idag då? Kramar!

Mia sa...

Svårt när man måste ta hänsyn till andra namn.
Lovar att återkomma om det dyker upp nåt. :-D

Karin (Albins mamma) sa...

Anton, Adam och Alvin är några av förslagen, finns ju hur mycket som helst så det är svårt att komma på :)

Ja, dom är ju så fina! Han blir garanterat snyggast på byn ;)

Allt bra med er?

Marie sa...

Jodå det var ett väldans drag på byn inatt. Men det är bara roligt att det händer något så mig gör det inget. ;-)

Såg att ditt BF är den 14/11, men det blir inget av med det. Det är bättre att du föder dagen innan istället. Då fyller nämligen Jeppe också år... ;-)

Axel, Algot och Alex är fina namn tycker jag. Men jag tycker att det är mycket svårare att komma på killnamn än tjejnamn.
Kram

Irené sa...

Alex är snyggt ;)

Vi ses i morgon!!

Anita sa...

Amadeus skulle min pojk hetat om jag gått fram med det, skulle ju haft 17 november jag ;-(

Kram!

alexandra sa...

Alex sååå klart!
Adrian, Amadeus, Adam, Anton, Axel, Albin, Alvin,August, Aron?

Nu tog det slut!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Nämen Madde!! Ska du ha baby ♥♥♥♥♥
Ja ja, jag skyller på galan att jag inte fått med mig viktiga händelser i blogglandia *skäms*

Amadeus Självklart ;D Snyggaste killnamnet & då förstår du kanske att min stora kille heter det *Fniss*

Kram

Angelica sa...

Jag gillar Alec för det är lite ovanligt i Sverige ialla fall, Agaton är väldigt ovanligt :D

Lycka till med magen!

Kramar

Angelica

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos