Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 24 augusti 2009

UNDERBARA BUSBARN

Idag har vi varit hos Irené och hennes
goungar - Fabbe och Lisa..!!!
Blev bjudna på en supergod lunch
och sen även fika..!!
Tiden bara sprang iväg... helt plötsligt
var man tvungen att åka hem och fixa
middag... :-o
~~~~
♥ Tack snälla ni för en mysig dag!! ♥

1 kommentarer:

Irené sa...

Tack själva! Det var supermysigt! Det får vi verkligen göra om snart!

Hör av mig senast i eftermiddag om söndagen. Vi ska eventuellt till falun på fredag och kommer hem på söndag kväll. Hade totalt glömt bort... Men jag hör av mig så¨snart jag vet!

Stor kram på er!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos