Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 18 augusti 2009

BEHÖVER ER HJÄLP!!!

Nu har vi börjat fundera på vad för vagn d ska bli
då lillkillen kommer med storken...
Men d är ju sjukt svårt att bestämma sig.
~~~~
Sånt vi måste tänka på:
~~
- Vi behöver en sysonvagn till att börja med,
pga att Amanda kommer vilja åka med ibland!!
(hon är ju bara 2,5år oxå ju...)
- Vi bor i Sthlm och jag åker mycket kommunalt,
är då en syskonvagn med sitsar brevid varandra
att välja???
- En vagn med små hjul fram går INTE att
köra på vintern, inte ens i Sthlm!!
- Ska helst inte ta all plats i bilen!!
- Självklart även priset..!! :-o

Lutar väldigt mycket åt en Phil & Teds barnvagn, men tycker samtidigt sååå synd om barnet som får sitta under...

Någon med erfarenhet som
kan berätta lite om vagnen,
både positivt och negativt tack ♥

5 kommentarer:

Mia sa...

Jag tror den där skulle passa er. JAg har också funderat lite på en syskonvagn faktiskt. Men tror jag skippar det. Vi åker ju aldrig kommunalt, så Leo får väl knata på så mycket han orkar. sen får pappa bära. ;-)
Men skulle det bli syskonvagn så skulle det nog bli en sån där eller en UJ. UJ är den som lockar mest här.

Kisse sa...

Jag tycker det låter som en Phil&ted skulle passa perfekt, jag vill verkligen ha en men är lite klyven över bebisstadiet då bebisen ligger under syskonet men när den lilla är typ runt halv året och börjar sitta då blir det en phil & ted, fram tills dess kommer vi använda en emmaljunga stor bred klumpig sak :(

men då bor vi ju på landet med sundsvall som stora staden och det blir inte såå himla ofta ;)

Himla svårt i denna vagns djungel att välja rätt men bäst är nog att åka och testa kanske komerm hon tycka det är super skoj att sitta där nere :)

moonzanna sa...

Hej !

Vill du ha chansen att bestämma ditt eget pris i en tävling ?

Nu har du det ! Klicka in på min blogg och välj vad du vill på melba.se och tala om för mig vad du önskar vinna. Svårare än så är det inte !

Lycka till !
Kram Sanna

Mina Prinsar och Jag sa...

Vi har en Phil&Ted Vibe och vi är mer än nöjda med den!!

Petra sa...

Den där vagnen verkar självklart mkt smart men som du säger jag skulle oxå tycka synd om en liten bebis att ligga därunder jag åker oxå mkt kommunalt här i sthlm,men hört att babyproffsens babytravel inte tar så otroligt mkt plats i bil o lättare än andra syskonvagnar

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos