Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 23 augusti 2009

MUPPSAN TIPSAR:

Har ett tag letat efter nån bra förvaring till
alla Amanda´s badleksaker, men inte
riktigt hittat nån bra och praktiskt.
~~
Kom och tänka på "Pelikanen" som fanns
för länge sen och nu har jag hittat den..!!!


Finns att köpa hos

Anna & Axel ~~ Little Kids Corner

4 kommentarer:

Maria sa...

Vilken praktisk grej!

Här är det slappedag, är lite seg efter går kvällen...:-)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Men du..vilken grej! Tack för tipset!

Kram

Karin (Albins mamma) sa...

Nä men vad roligt, jag var ju lite duktig då ;-)

Majsan47 sa...

Oj vilken praktiskt grej. Den ska jag lägga på minnet. Tack för tipset

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos