Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 27 augusti 2009

EN UNDERBAR DAG

Igår var jag som sagt på MVC, lyssnade på lillprinsen och mätte magen!! Alltid livat i magen då min bm tar fram manicken man lyssnar på hjärtat med, buffar och sparkar som en galning.. haha.. vild redan nu...!! :-o
Förra gången låg jag utanför kurvan på mitt SF mått, trodde att jag planat ut lite nu men det hade jag icke.. fortsatt växt i samma takt.. hade ett SF mått på 30cm nu!! I vecka 29..??!!!!

Imorse då jag lämnade Sessan på dagis gick d jättebra, pratade om sina kompisar på vägen dit och då vi kom fram så studsade upp på gungan där sina tjejkompisar satt ;-) Dom är bara föööör söta..!!! ♥

Nu har jag precis fixat räkningarna, ska sätta mig med lite bokföring nu sen ska jag möta upp Lillasyss för en heldag med bara en massa shopping!!! *weeee*
Vi avslutar nog dagen med ett lyxigt restaurang besök..!!! Ska bli så himla mysigt..!!!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos