Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 21 augusti 2009

♥ tAKiDA ♥

Någon mer än jag som älskar detta band??
Klart man gillar dom lite mera extra då
dom kommer från samma håla som en annan
och man har växt upp tillsammans med tAKiDA.
~~~~~
Iaf, nu kan ni förhandsboka deras nya platta
"The Darker Instinct" HÄR..!!

4 kommentarer:

nikita sa...

ja älskar takida, dem ska spela i svall i november, gissaa vem som ska dit :D hihi jag såklart..

har jag förresten bloggat om besticken förut nån gång ? de minns ja ej..

Ulrika - foto - Jonasson sa...

TAKIDA är inte bra..dom är SJUKT bra!!

jeanette sa...

håller med...sjukt bra...

Maria sa...

Åååh jag älskar takida:)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos