Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 31 augusti 2009

DÅLIGT SAMVETE


Imorse då jag skulle lämna på dagis gick d så där fruktansvärt dåligt igen... Amanda upprepade "inte dagis idag" flera gånger hemma och på väg till dagis.. men var inte ledsen så tänkte att d kanske skulle gå bra ändå.. - eller hur!!! Väl framme så kommer krokodiltårarna och hysterin, hon vägrar släppa taget om mig.. :-( Usch.. känns såååå himla hemskt att bara lämna henne där och gå.. hörandes henne gråta och skrika... Vet att d vänder då jag gått med d hjälper inte då liksom...

Iaf.. för att lätta på mitt dåliga samvete var vi länge i lekparken och lekte efter jag hämtat henne!! Min lilla superbusa, ska testa allt femtioelva gånger oxå ;-)

♥ Jag älskar dig mitt lilla hjärta!! ♥

1 kommentarer:

sandra sa...

tack :-)
allt är bra med oss...

Vet hur det är, det är inte roligt alls att lämna på dagis när dom är ledsna. Jag brukar alltid ringa och kolla när jag kommer hem och då säger du jämt att han var glad så fort jag hade gått!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos