Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 2 augusti 2009

SÖNDAGEN

Vilken underbar sommardag det varit idag!!
~~~~
På f.m åkte vi till Globen och shoppade lite, nya skor till Älskling och lite annat. Passade på att storhandla oxå, lika bra det!!
~~~~
Sen inväntade jag och Amanda att Lillasyss skulle sluta jobba så vi kunde gå till hennes nya lägenhet, hämta nycklar och fixa lite. Blev en promenad i sommarvärmen, puh vad varmt det var!!!
~~~~
Älskling är och fiskar.. blev så glad då hans polare ringde och frågade..!!! Att det lurade en fisketokig karl i min tuffa Stockholmare, det kunde jag aldrig ha anat då vi träffades första gången ;-)
~~~~
Nu ska snart Amanda läggas, dax för dagis igen imorgon!! Hoppas hoppas det går bra, känns alltid lite jobbigt då man har varit hemma så länge. Men det går säkert bra, hon älskar sina kompisar där och sina fröknar!!
~~~~
När hon sover ska jag och Lillasyss ha filmkväll.. dock utan godsaker... :-o

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos