Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 2 augusti 2009

LÄNGTAN

Igår blev det storstädning för hela slanten..!! Då jag väl kommer igång kan jag inte sluta... Höll igång tills att Lillasyss kom hem från hennes första dag på hennes nya jobb, alltså vid 20.30..!!!
~~~~~~
Får lida idag för det... - har ont i hela kroppen..!!! Alla graviditetskrämpor har börjat komma nu.. ont i ryggen, ont i benen och fötterna och ont.. ja mest överallt..!!! Men men.. jag ska inte klaga överdrivet mycket.. det är ju ett mirakel att vi ska få en liten son..!!!! BARA 14 veckor kvar till förlossningen!! :-o Du är såååå efterlängtad lilla Prinsen..!!! Mamma & Pappa längtar efter dig..!!

3 kommentarer:

Fru Evelina sa...

åh vad roligt!!
kanske får vi möta våra bebisar samma dag då =)

kram!

Wikki sa...

Ny tävling hos mig: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.10939966
Välkommen!
Tasskram bloggkatten Wikki

Anonym sa...

Oj så fort det går, andras graviditet alltså :)
*kram* Åsa

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos