Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 21 augusti 2009

MUPPSAN TIPSAR:


Nu har två av mina bloggvänner oxå kommit ut
med att dom väntar smått ;-)
Vi säger STORT grattis till dom båda!!
~~~~
Diana & Mia

Själv går jag in i vecka 29 på söndag, tiden börjar springa iväg!! Har börjat drömma en massa om förlossningen nu.. plus att man får hemska flashbacks till förra.. :-o Men men... det är d ju värt, eller hur?? ;-)

4 kommentarer:

Mia sa...

Du är ju för söt! :-)
Men det är fusk! Du ligger så långt före. ;-)
Det börjar ju verkligen närma sig för din del. Eller Eran del ska man väl kanske säga.
Kram på er!!!
OCh trevlig helg!

Irené sa...

Det låter helt sjukt, men jag skulle gärna genomgå en förlossning till! Det är ju en fantastisk upplevelse även om det gör så förbannat ont! Men just nu är det absolut inget vi jobbar på. Jag har fullt upp med mina två! ;)

Elin sa...

Klart att det är värt det gumman. Det vet du ju.. Jag älskar varje dag mned Signe :-)
Saknar dig!!
Puss och kram från Elin och Signe

Petra sa...

ok vecka 29 jag är snart i vecka 22 vet du vilket kön det blir?kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos