Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 10 augusti 2009

SÖDER, SHOPPING OCH MYS

Idag har jag och min älskade Lillasyss gjort stan... sprungit inne på Söder och små shoppat lite, visat henne runt här i Sthlm samt förklarat och visat henne hur man tar sig kommunalt här. Mycket man ska lära sig då man flyttar till en ny stad ;-)

♥ Himla mysigt iaf att ha henne så nära igen ♥
~~~~
Har fullt upp om dagarna mest hela tiden nu, min nätbutik Coolchildren säljer som attan, tror d är skattepengarna folk shoppar loss..!! Packat och skickat i TRE omgångar idag..!! ;-)
Har hänt en del tråkigheter oxå som jag inte riktigt kan och vill gå in på än.. men men.. Vi tar en dag i taget..!!
Magen mår iaf bra och växer och frodas som den ska..!!! Det är en livlig och bråkig liten kille därinne.. :-o Som har hicka konstant, hihi..

1 kommentarer:

Sara E sa...

Men Madde! Sådär får du inte skriva, nu får man griller i huvet =(

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos