Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 6 maj 2009

Vitamin Well

Trött och seg efter en dag hemma med en magsjuk Sessa! Då laddar jag upp med min nya favorit dricka - Vitamin Well Focus med svarta vinbärs smak. Mums! Kommer snart en tävling där ni kan vinna en massa olika drycker från dom, håll utkik :)

Följ Madeleine direkt i din mobiltelefon

3 kommentarer:

En Mölnbobos Liv sa...

Hoppas sessan är piggare, inte kul att vara hemma med kräkigt barn.

Snällt att jag kunde "kopiera" ditt koncept vad gällde tävlingar.

Med oss är det bara fint. Jag jobbar och sliter och Melvin och Nicke njuter av minst 2 dagar ledigt i veckan (Nicke jobbar på Scania)...

Jenny sa...

Spännande :) Hoppas du haft en fin kväll! Kram Jenny

Anonym sa...

Att man frivilligt vill dricka massa E-nummer (för det är vad det är om man skriver ut deras fulla namn) är bortom mitt förstånd.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos