Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 9 maj 2009

SVIKEN AV VÄDRET

Vad roligt att så många är med och tävlar på Vitamin Well tävlingen ;-) Tävla på!!!

Måste bara tipsa alla om att testa Vitamin Well´s Care - med smak av röd grapefrukt..!!! Supergott ;-) Den slog Focus med Svarta vinbärs smak..!! :-o Jag måste säga att jag håller på att bli lite hooked av dessa drycker..!!!! Mums mums mums..!! Och nyttiga ;-)

Blir dåligt med bloggande i helgen då min älskade Lillasyss är här i helgen!! *mys*

Idag hade vi hoppats på fint väder så vi kunde vara ute på ängen, picknick, grilla och spela fotboll - men verkar som om vädret sviker oss.. :-( Vad vi ska hitta på istället vet vi inte än...

Vad har ni för er denna helg??

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos