Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 7 maj 2009

TÄVLING

Vitamin Wells produkter är icke kolsyrade drycker med tillskott av vitaminer, mineraler, aminosyror och ämnen som ingår i kroppens naturliga ämnesomsättning. Dryckerna har låg sockerhalt och innehåller en mindre mängdfruktsocker, inte druvsocker eller konstgjorda sötningsmedel.

Vill du vinna en kartong med massa
olika Vitamin Well drycker??
~~~~
Muppsan tävlar ut TVÅ stycken kartonger
till TVÅ stycken vinnare!!

Det enda ni behöver göra är att svara på frågan Vad heter dom fem olika Vitamin Well smakerna/dryckerna?? Svaret hittar ni på Vitamin Well´s hemsida.

För att få 3 extra lotter till så tipsar du om tävlingen på din blogg oxå, samt länkar till Vitamin Well och tävlingen!!

Har du ingen blogg så kan du maila 5st vänner och tipsa om tävlingen och Vitamin Well´s goda drycker ;-)

Om en vecka, den 14:e maj kl. 21.00
kommer vinnarna av utses!!!

LYCKA TILL..!!!
~~~~
P.S Missa inte Vitamin Well´s blogg - där kan ni vara med och tävla om biljetter till finalen av Talang 2009..!!!!

87 kommentarer:

Amanda sa...

Jag vill vara med och tävla. ^^

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/may/tavling-vitamin-well.html

Och smakerna är Vitamin Care (röd grapefrukt), Vitamin Defence (citrus/fläder), Vitamin Everyday (grönt äpple), Vitamin Focus (svarta vinbär) och Vitamin Recovery (citron/grönt te).

Håller tummarna!

creyla@live.se

Maria sa...

Så klart jag tävlar!

De 5 smakerna är:

Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

http://jagochminabusungar.blogspot.com/2009/05/tavling.html

kram

Maria johansson

jeanette sa...

jag vill såklart va med, har smakat vitamin focus svata vinbär och den var supergod...

smakena är: Vitamin Everyday (grönt äpple),
Vitamin Focus (svarta vinbär)
och Vitamin Recovery (citron/grönt te)
Vitamin Care (röd grapefrukt), Vitamin Defence (citrus/fläder),

Länkat:
http://jeanettelovespaul.blogspot.com/2009/05/jag-ar-med-o-tavlar_07.html

kram kram

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar, smakerna är:
Vitamin Care (röd grapefrukt),
Vitamin Defence (citrus/fläder),
Vitamin Everyday (grönt äpple),
Vitamin Focus (svarta vinbär),
Vitamin Recovery (citron/grönt te),

=)

Mia sa...

Klart att jag är med och tävlar. :-D
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Everyday (grönt äpple)

Och självklart har jag länkat också!

evamar - tävlingsblogg sa...

Jag är med. Spännande!

Dryckerna är

» Vitamin Well´s Care (röd grapefrukt)
» Vitamin Well´s Defence (citrus och fläder)
» Vitamin Well´s Everyday (grönt äpple)
» Vitamin Well´s Focus (svarta vinbär)
» Vitamin Well´s Recovery (citron och grönt te).

Har länkat här:

http://evamar.blogg.se/2009/may/drycker-14-maj.html

LindaH sa...

Vitamin Care (röd grapefrukt),
Vitamin Defence (citrus/fläder),
Vitamin Everyday (grönt äpple),
Vitamin Focus (svarta vinbär),
Vitamin Recovery (citron/grönt te),

och självklart har jag länkat här:
http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/may/vitamin-well.html

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar.Smakerna är röd grapefrukt, citrus/fläder, grönt äpple, svarta vinbär och citron/grönt te

Liz sa...

Smakerna är röd grapefrukt, citrusfläder, grönt äpple, svarta vinbär, citron och grönt te.
Jag tävlar gärna fast jag inte kan dricka dem själv. De innehåller ganska mycket B-vitaminer och det får jag inte äta/ dricka.
Men jag har ju Ungar som kommer att älska dem.

En länk har du naturligtvis hos mig:http://chiclady.blogg.se/2009/may/-muppsan-tavlar-ut-tva-kartonger-vimamin-wel.html

Kram från Liz i Malmberget :)

Anna sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar
har aldrig testat dessa men de verkar väldigt fräscha.

Vitamin Care (röd grapefrukt),
Vitamin Defence (citrus/fläder),
Vitamin Everyday (grönt äpple),
Vitamin Focus (svarta vinbär),
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Elina sa...

Vilken superbra tävling.
Smakerna heter:

Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)


Min favorit är vitamin care, eftersom den är bra för ämnesomsättningen.

Har tipsat 5 vänner, vill du att jag skickar ett mail där du ser "bevis" på att jag tipsat om tävlingen till mina vänner?

MVH Elina

ElinaDahlgren07@hotmail.com

Kajsa sa...

Låter mumsigt, klart man vill vara med!

Dessa finns:
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Anna - Sagan om Sagorna sa...

Focus (svarta vinbär), Recover (citron/grönt te), Defence (citrus/fläder), Everyday (grönt äpple) och Care (röd grapefrukt) är dom olika smakerna. Jag har länkat också!

http://svartlava.blogspot.com/2009/05/tavla-om-vitamin-wells.html

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar, smakerna är

Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/may/vitamin-wells.html

info@annakarlsson.se

Josie sa...

Jag vill vara med.

Vitamin Care
Vitamin Defence
Vitamin Everyday
Vitamin Focus
Vitamin Recovery

Malin sa...

Jag vill vara med!!! Det hade varit jättekul och gott att testa dessa!

Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Har länkat:
http://sweetestdreams.bloggsida.se/okategoriserad/192

//
malin@swedenmail.com

Laura sa...

Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)


hoppas jag vinner :)


laura_r86@hotmail.com

Laura sa...

Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)


Hoppas jag vinner :)


laura_r86@hotmail.com

Erika sa...

smakerna är Vitamin Care (röd grapefrukt), Vitamin Defence (citrus/fläder), Vitamin Everyday (grönt äpple), Vitamin Focus (svarta vinbär) och Vitamin Recovery (citron/grönt te)
Jag har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

Carro sa...

Svaren är Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Hanna sa...

Jag vill absolut vara med och tävla!

Smakerna är:
Vitamin Care (röd grapefrukt) Vitamin Defence (citrus/fläder)Vitamin Everyday (grönt äpple)Vitamin Focus (svarta vinbär)Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Jag har länkat och skrivit om tävlingen här:
http://gratisbesatt.blogg.se/2009/may/vinn-en-kartong-vitamin-wells.html

Ha en fin helg sen! Lycka till till mig. :P

hannadjuis@hotmail.com

ellen sa...

Ja vill vara med i tävlingen! :)
Smakerna är:
,
Vitamin Defence - citrus/fläder
Vitamin Care - röd grapefrukt
Vitamin Focus - svarta vinbär
Vitamin Everyday - grönt äpple
Vitamin Recovery - citron/grönt te

här är min länk:

http://eswalander.blogg.se/2009/may/tavla-om-vitamin-well-produkter.html

Cecilia sa...

Jag skulle gärna vilja prova dryckerna! ;) De fem smakerna är:
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Anonym sa...

Hejsan!
Jag är med. Vitamin Well finns i smakerna: Focus, Everyday, Care, Defence och Recovery. Om jag vinner så ska jag ge dom till min älskade hustru som ÄLSKAR dessa drycker och har även födelsedag nu i maj. Hon skulle bli överlycklig för den presenten. Hoppas på tur nu.

Mvh: Rolf
roffe121@spray.se

Anonym sa...

Hej!
Rätt svar är: Vitamin Care, Defence, Everyday, Focus och Recovery. Håller tummarna nu. Älskar dessa drycker.

Kram: Birgitta
abrahamsson.b@hotmail.com

Anonym sa...

Självklart är jag med i tävlingen och dom fem smakerna är: Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Hoppas på tur nu. Tycker mycket om dessa drycker.

Kram/Madelene

MaddeVla@hotmail.com

Hosio - Tävlingsblogg sa...

Vill absolut vara med!
Smakerna är:
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Har även länkat från min tävlingsblogg:
http://hosio.blogg.se/2009/may/tavling-vitamindrycker.html


Hoppas på vinst :)

Anonym sa...

Hejsan!
Jag är med. Dom fem smakerna är: Vitamin Everyday (grönt äpple),
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)
Vitamin Care (röd grapefrukt), Vitamin Defence (citrus/fläder)
Om jag vinner dessa härliga drycker, så ska min älskade hustru få dom på sin födelsedag nu i maj. Hon ÄLSKAR dessa drycker och skulle bli överlycklig. Hoppas på tur nu.

Mvh: Rolf
roffe121@spray.se

Anonym sa...

Hejsan!

Är med. Dom fem smakerna är: Vitamin Everyday (grönt äpple),
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)
Vitamin Care (röd grapefrukt), Vitamin Defence (citrus/fläder)
Hoppas på tur nu för jag fullkomligt älskar dessa drycker.

Kram/Birgitta
abrahamsson.b@hotmail.com

Anonym sa...

Självklart är jag med. Dom fem smakerna är: Vitamin Everyday (grönt äpple),
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)
Vitamin Care (röd grapefrukt), Vitamin Defence (citrus/fläder)
Om jag har tur och vinner, så ska min underbara flickvän få dom, då hon älskar dom dryckerna. Hon skulle bli så glad.

Mvh: Robert
robschir@spray.se

Martina sa...

Jag är gärna med och tävlar :) Smakerna är:
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Jätte många har sagt att dem är jätte goda, så skulle vara kul att själv få smaka på! :)

Amadina Smycken sa...

Jag vill självklart vara med och tävla

De heter:
» Vitamin Well´s Care
» Vitamin Well´s Defence
» Vitamin Well´s Everyday
» Vitamin Well´s Focus
» Vitamin Well´s Recovery

Här har jag länkat:
http://tavlingardiverse.blogg.se/2009/may/vitaminwell.html

Andrea sa...

Jag vill vara med :)

de fem smakerna är:
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

och jag har länkat här: http://andreahansson.blogg.se/tavling/2009/may/drycker.html

Maria sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Dryckerna heter:
» Vitamin Well´s Care (röd grapefrukt)
» Vitamin Well´s Defence (citrus/fläder)
» Vitamin Well´s Everyday (grönt äpple)
» Vitamin Well´s Focus (svarta vinbär)
» Vitamin Well´s Recovery (citron/grönt te)
Lägger länkar till höger i min blogg. Trevlig helg!

Lene-Therese sa...

Jag vill vara med och tävla,
de fem smakerna är:
Vitamin Well´s Care
Vitamin Well´s Defence
Vitamin Well´s Everyday
Vitamin Well´s Focus
Vitamin Well´s Recovery
Närmare bestämt:
Röd Grapefrukt
Citrus & Fläder
Grönt Äpple
Svarta Vinbär
Citron & Grönt Te

Kram!

Emma - inredning och annat kul sa...

» Vitamin Well´s Care (röd grapefrukt)
» Vitamin Well´s Defence (citrus och fläder)
» Vitamin Well´s Everyday (grönt äpple)
» Vitamin Well´s Focus (svarta vinbär)
» Vitamin Well´s Recovery (citron och grönt te).

Här kommer ala de fem smakerna. Slusp.

Jag länkar naturligtvis på min blogg eftersom det skulle vara alldeles underbart att få hem en kartong med dessa drickor.

http://petersson84.blogg.se/2009/may/torstig.html

Sedan håller jag tummarna from nu =)

jennifer sa...

Jag är med, behöver verkligen lite vitaminer nu till sommaren känner jag!

Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Hoppas hoppas hoppas!

starofusa_89@hotmail.com

Marlene sa...

smakerna är:
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Jag har länkat i min blogg http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/05/08/14e-maj-kl-21-00/

Carita sa...

Hejhej. Jag vill gärna vara med :)
Jag har länkat: http://blacklion.blogg.se/2009/may/tavlingar-tavlingar-1.html. Mail: turkost@gmail.com.

Svar: Vitamin Care (röd grapefrukt),
Vitamin Defence (citrus/fläder),
Vitamin Everyday (grönt äpple),
Vitamin Focus (svarta vinbär),
Vitamin Recovery (citron/grönt te).

Ha nu en jättetrevlig helg!!

Miss M sa...

I´m in. Behöver en vitaminkick =)


Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Marie sa...

Självklart så vill jag vara med!
De fem smakerna är:
Vitamin Care = röd grapefrukt
Vitamin Defence = citrus/fläder
Vitamin Everyday = grönt äpple
Vitamin Focus = svarta vinbär
Vitamin Recovery = citron/grönt te

Länkar såklart! ;-)
Kram

LouiseL sa...

hejhej!
jag har mailat 8 vänner, men jag kunnde inte hitta din mail någonstan! Du kanske kan skriva den, så jag kan vidabefodra till dig? :)
Dessa dryckerna låter verkligen intressanta! Ser reklamen varje dag när jag siger av bussen ;)
De fem smakerna är:
Vitamin Care - röd grapefrukt
Vitamin Defence - citrus/fläder
Vitamin Everyday - grönt äpple
Vitamin Recovery - citron/grönt te
också din favorit Vitamin Focus - svarta vinbär
:)

sara sa...

Jag vill vara med och tävla! :)
Har länkat på min blogg

Och smakerna är Vitamin Care (röd grapefrukt), Vitamin Defence (citrus/fläder), Vitamin Everyday (grönt äpple), Vitamin Focus (svarta vinbär) och Vitamin Recovery (citron/grönt te).

Ha det bra! Sara

sara sa...

Jag vill vara med och tävla. Lägger upp bilden och text på min blogg nu :)
Och smakerna är Vitamin Care (röd grapefrukt), Vitamin Defence (citrus/fläder), Vitamin Everyday (grönt äpple), Vitamin Focus (svarta vinbär) och Vitamin Recovery (citron/grönt te).
Hoppas jag vinner :)

TESS sa...

Jag är självklart med och tävlar! :D Smakerna är:

Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Har även länkat:

http://theresewahlsten.blogg.se/tavlingar/2009/may/vitamin-well.html

Johanna UNG 2BARNSMAMMA; NU MED EN LITEN TILL I MAGEN sa...

Jag är med...

Dessa är smakerna
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Katta sa...

Hej jag vill vara med och tävla.
Smakerna är:
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)
Länkar till tävlingen här:
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.9288329

Unknown sa...

Jag blir gärna med och tävlar! :)
Svaren är:
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Märta sa...

Jag är gärna med och tävlar, smakerna är:
Vitamin Care (röd grapefrukt),
Vitamin Defence (citrus/fläder),
Vitamin Everyday (grönt äpple),
Vitamin Focus (svarta vinbär),
Vitamin Recovery (citron/grönt te)
Jag har aldrig hört talas om dessa vitamindrycker men vore fint att få pröva. Jag länkar http://angsgard.blogspot.com Ha en bra helg! Märta

Anonym sa...

Smakerna är: röd graperfukt, citrus/fläder, grönt äpple, svarta vinbär och citron/grönt te. Så vill jag också vara med och tävla:)
svartakatten@live.se

Vilja sa...

Åh vilken rolig tävling du har! Lite annorlunda sådär :) Fräscht!

Dom 5 smakerna är:

Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Håller tummarna, kan behöva lite extra energi nu i slutspurten i skolan innan studenten! :) Kram

Pernilla sa...

Självklart vill jag vara med här.

Länkat: http://sebbella.blogg.se/2009/may/tavlar.html

Dryckerna finns i:
Vitamin Care (Röd Grapefrukt)
Vitamin Defence (Citrus/Fläder)
Vitamin Everyday (Grönt Äpple)
Vitamin Focus (Svarta vinbär)
Vitamin Recovery (Citron/grönt te)

Mail: julafton81@hotmail.com

Louise sa...

Dessa är de fem smakerna:

Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Everyday (grönt äpple)

Jag har ingen blogg men jag mailade lite kompisar, 6-7 stycken tror jag det blev istället.

Hoppas på turen nu för jag hade hemskt gärna testa dessa ombloggade drycker!

kontakt: louisebrink__@hotmail.com

tofva sa...

Jag vill tävla! YEEEJ
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)
Prinsess power!

Hoppas hoppas.Peppar peppar! :D
http://tofva.blogspot.com

mstova@hotmail.com

Carola L sa...

Jag är med och tävlar och har länkat till tävlingen i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla

Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

alfisen sa...

Jag är gärna med och tävlar, smakerna är:
Vitamin Care (röd grapefrukt),
Vitamin Defence (citrus/fläder),
Vitamin Everyday (grönt äpple),
Vitamin Focus (svarta vinbär),
Vitamin Recovery (citron/grönt te),

jag har länkat också :)
kram alfisen

zahraisabelle sa...

Jag älskar verkligen vitamindryckerna, så underbara och uppfriskande.

Något som jag har väntat på väldigt länge - ett godare alternativ till kolsyrade drycker.

Min nya obsession, och att vinna en hel KARTONG av dessa flaskor hade ju faktiskt varit livet. Speciellt med tanke på att min plånbok börjar ta skada på grund av att jag köper dessa drycker för ofta. Haha.

http://kissandkill.blogg.se/2009/may/vitamin-water.html
här är mitt blogginlägg med länken.

och smakerna är
Vitamin Care med röd grapefrukt
Vitamin Everyday med grönt äpple
Vitamin Focus med svarta vinbär
Vitamin Recovery med citron/grönt te - min favorit
och Vitamin Defence med citrus/fläder

Lojs sa...

Jag vill vara med!
smaker:
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Har aldrig smakat de där, så hoppas att jag vinner :P

Sandra tipsar sa...

Jag vill vara med och tävla.

De fem smakerna är; Vitamin Care (med smak av röd grapefrukt), Vitamin Defence (med smak av citrus och fläder, Vitamin Everyday (med smal av grönt äpple), Vitamin Fokus (med smak av svarta vinbär) och Vitamin Recovery (med smak av citron och grönt te).

Här har jag länkat till tävlingen:
http://sandratipsar.blogspot.com/2009/05/tavla-hos-muppsan.html

Anonym sa...

Jag är med! Har tipsat 5 vänner (cc'at till dig) då jag inte har en blogg. Hoppas jag vinner, har testat Vitamn Care, den var jättegod!

Smakerna är:
Vitamin Care (röd grapefrukt)Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)
Vitamin Focus (svarta vinbär)

mvh,

CecilieB
blaacecil2@hotmail.com

Amanda sa...

Jag vill jättegärna vara med! :)

Smakerna är:

-Vitamin Care (röd grapefrukt)
-Vitamin Defence (citrus/fläder)
-Vitamin Everyday (grönt äpple)
-Vitamin Focus (svarta vinbär)
-Vitamin Recovery (citron/grönt te)

j0hanzz0n@hotmail.com

Jenny sa...

jag är med :)
smakerna är:
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Satie sa...

Jag vill jätte, jättegärna vara med och tävla! Jag har bara druckit en klunk utav en av dryckerna och jag gillade det lilla jag drack jättemycket! :) Skulle vara jättegött att få vinna en hel kyld med de gottisarna :)

Deras olika smaker är;

Vitamin Well´s Care
Vitamin Well´s Defence
Vitamin Well´s Everyday
Vitamin Well´s Focus
Vitamin Well´s Recovery

åh, vad jag vill vinna .. men jag har säkert ingen chans till det .. :)

Emma says style, love & rock and roll. sa...

Vitamin Care
Vitamin Defence
Vitamin Everyday
Vitamin Focus - Testat. Det är min absoluta favorit!
Vitamin Recovery - Också testat, helt ok. Jag har ännu inte hittat någon närliggande affär här i Umeå som säljer vitamin wells drickor. De två jag smakade var i samband med en bloggträff vi ordnade så jag hoppas verkligen på vinst!!

3 barnsmamma sa...

Jag vill vara med och tävla!
De 5 smakerna är:
Vitamin Care, röd grapefrukt
Vitamin Defence, citrus/fläder
Vitamin Everyday, grönt äpple
Vitamin Focus,svarta vinbär
Vitamin Recovery, citron/grönt te

Jag har länkat till tävlingen och Vitamin Well´s hemsida här:
http://tre-barns-mamma.blogspot.com/2009/05/tavling.html

Tezz_a sa...

Hallå i stugan. Jag är gärna med och tävlar. Men jag har låst blogg så skicka ett mail till mig så svarar jag med lösen och namn. :)

Smakerna är ...
Vitamin Focus [ svarta vinbär ]
Vitamin Care [ röd grapefrukt ]
Vitamin Defence [ citrus/fläder]
Vitamin Recovery [ citron/grönt tee ]
Vitamin Everyday [ grönt äpple ]

mail. Fispottan@hotmail.com

Jessie sa...

Hej! Så kul tävling! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

De 5 olika smakerna heter:

Vitamin Well´s Care - Röd Grapefrukt

Vitamin Well´s Defence - Citrus/Fläder

Vitamin Well´s Everyday - Grönt äpple

Vitamin Well´s Focus - Svarta vinbär

Vitamin Well´s Recovery - Citron/Grönt te

Skulle vara jätte roligt om jag vann och fick chansen att testa dom! =)

Har länkat till tävlingen och hemsidan i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/may/vinn-vitamin-wells-drycker.html#comment

Och här är min mail adress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!

Anonitota sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om de smarriga drickorna!

Svar:
1. Vitamin Well´s Care - röd grapefrukt

2. Vitamin Well´s Defence - citrus och fläder

3. Vitamin Well´s Everyday - grönt äpple

4. Vitamin Well´s Focus - svarta vinbär

5. Vitamin Well´s Recovery - citron och grönt te

anonitota@comhem.se

Jenny sa...

Klart jag vill vara med och tävla.
Svar på frågan:
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)
Jag länkar tävlingen på min blogg:jennymakinens.blogspot.com

Hoppas på vinst!

Rebecca :) sa...

Hejsan!
jag vill vinna och smakerna är:

Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

kram!

Malin sa...

Är med och tävlar.


http://mtlftavling.bloggagratis.se/2009/05/10/1662040-vitamin-wells/

Så här heter och smakar dom:
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

hoppas förfullt.

malinskalberg@hotmail.com

Nettan sa...

Jag är gärna med och tävlar, smakerna är

Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Har länkat på min blogg:
http://familjen-nyberg.blogspot.com/

mathilda sa...

Jag vill vara med och tävla :)
Smakerna är
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)



math_johansson@hotmail.com

Jeanette sa...

Hejsan
Jag är gärna med och tävlar.

Smakerna är
Vitamin Care - röd grapefrukt
Vitamin Defence - citrus/fläder
Vitamin Everyday - grönt äpple
Vitamin Focus - svarta vinbär
Vitamin Recovery - citron/grönt te

Har länkat i tävlingsbloggen
http://channen.blogg.se/tavlingsblogg/2009/may/vitamin-wells-avslutas-14-maj.html

rebecca sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om en låda Vitamin Well.

Smakerna är:Vitamin Care som smakar röd grapefrukt.
Vitamin Recovery som smakar citron ochgrönt te
Vitamin Everyday som smakar grönt äpple
Vitamin Defence som smakar citrus och fläder
Vitamin Focus som smakar svarta vinbär


Länkat såklart: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/may/145-vitamin-well.html

Sandra sa...

Jag är gärna med, här är min länk till mitt blogginlägg:

http://sandrajjj.blogg.se/2009/may/sandra-tavlar-om-en-vitaminkick.html#comment

Och här är smakerna:

Vitamin Care - röd grapefrukt,
Vitamin Defence - citrus och fläder,
Vitamin Everyday - grönt äpple
Vitamin Focus - svarta vinbär,
Vitamin Recovery - citron och grönt te


Mvh Sandra
twm_s@hotmail.com

Johanna sa...

jag vill va med =) Smakerna är Vitamin Focus(svarta vinbär), Recovery (citron/grönt te), Defence (citrus/fläder), Care(röd grapefrukt) och Everyday ( grönt äpple)

Hoppas hoppas =)

Andersson_-@hotmail.com

Alejandraaa sa...

Jag är gärna med och tävlar!

De 5 smakerna är:

Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

alejandra.guzman@live.se

Ha det bra!

Bolivianita sa...

Jag är med :)

Smakerna är:

Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Mail: bolivianita_89@live.se

Ha en bra dag!

Carolina sa...

I'm in! ;)

De 5 smakerna är:

- Vitamin Care (röd grapefrukt)
- Vitamin Defence (citrus/fläder)
- Vitamin Everyday (grönt äpple)
- Vitamin Focus (svarta vinbär)
- Vitamin Recovery (citron/grönt te)

carolinaaa_92@live.se

Alexandra sa...

Jag är självklart med och tävlar!

De 5 smakerna är:

Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

alejandraguzman_@hotmail.com

Ha en fortsatt trevlig dag!

Therese sa...

Åh detta är en tävling för mig. Sen jag fick barn så är ju sömnen obefintlig och det kanske hjälper med vitaminer mot min kroniska trötthet...

smakerna är:
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Everyday (grönt äpple)

Läkar såklart i min blogg

Therese sa...

http://tostberg.blogg.se/2009/may/detta-behover-jag.html#comment

Här är min länk :)

Linda sa...

Klart jag vill vara med och tävla, dessa är helt klart mina favoritdrycker. :)

Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Everyday (grönt äpple)

Titti sa...

Givetvis vill jag vara med! Detta skulle passa mig som handen i handsken..Vi är otroligt dåliga på att inta vitaminer i vårt hushåll.*skäms*Har länkat på min blogg: http://tittiolsson.blogg.se/2009/may/tavling-1.html
tittiolsson@hotmail.com
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Fanny sa...

Jag är solklart med och tävlar!
De fem smakerna är Vitamin Care (röd grapefrukt), Vitamin Defence (citrus/fläder), Vitamin Everyday (grönt äpple), Vitamin Focus (svarta vinbär) och Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Lexie sa...

Jag är givetvis med och tävlar i sista minuten:
http://familjenlinde.blogg.se/2009/may/vitamin-well.html#trackback
Vitamin Care (röd grapefrukt)
Vitamin Defence (citrus/fläder)
Vitamin Everyday (grönt äpple)
Vitamin Focus (svarta vinbär)
Vitamin Recovery (citron/grönt te)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos