Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 22 maj 2009

DAGS FÖR AVSLÖJANDET???

Tänkte att det var dax för avslöjandet nu... dragit ut på d länge nu... :-o

Visst har många av er haft rätt - Vi fyra ska bli FEM..!!! :-D

Jag är gravid i 4:e månaden och allt känns så underbart..!! Vi lyckades bli gravida igen - något som skulle ha varit så gott som omöjligt..!!! Tror inte vi har förstått det riktigt än men efter ha varit på UL i måndags så börjar det smälta in... - JAG ÄR GRAVID..!!!! Min lilla Sessa ska bli storasyster..!!!!

Jag har dessutom mått kanonbra den här graviditeten, förutom tröttheten då... har däckat redan vid sju tiden varje kväll.. därför bloggen fått lida en hel del.. Den lediga tid man har går åt till familjen just nu..!!!

~~~~~~
Älskar min lilla tjockis mage - njuter av varje dag!!!
~~
Kan man vara lyckligare än lyckligast?? ;-)

Lånad bild - men d kanske ni förstod.. annars växer min mage på tok för mycket... haha..

30 kommentarer:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Va roligt!! GRATTIS! Va roligt för "lill sessan" att bli storasyster också :)

Skönt att du mår bra också. Vilket datum är den beräknad att komma?

Kramar!

Therese - Eira min ögonsten sa...

GRATTIS!! Gud vad roligt!
Härligt att du mår bra!

När ska den lill* komma? :D

Amanda sa...

Men GRATTIS gumman! Vad roligt! ^^

Kramar

Sara sa...

Stort grattis till Er =)

Carolina sa...

Grattis - vad roligt! :) kram

Maria sa...

GRATTIS vad underbart!!! kram Maria

Irené sa...

Stort grattis till hela familjen =)
Det här är superspännande!

Stor kram på er!

Fabbe hälsar till Amanda att det inte alls är kul med småsyskon till en början, men att det blir bättre sedan ;)

Helena sa...

Jättestort grattis! Vad roligt!

Karin (Albins mamma) sa...

Gud så roligt, stort grattis! :)
När är det beräknat?
Kram!

Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas sa...

Åh så kul!
Stort GRATTIS!

Rbka sa...

Stort Grattis till dig. =D Lycka till.

Nikita sa...

haha vad var det jag sa ?!
Grattis!!!

Roses & Angels sa...

Hej vännen! GRATTIS grattis säger jag! SÅÅÅÅ KUL! Det var länge sen jag skrev nåt till dig men nu har vi flyttat klart och har fått i ordning lägenheten rätt så bra. Lite gardiner saknas fortfarande och jag har massor av prydnads saker som jag har varit tvungen att förvara i källaren. Hoppas allt är bra med dig! Har inte hunnit blogga mycket heller, får ta tag i det när jag hinner. Kram PÅ DIG//Christa

Kullerbyttan barnkläder sa...

Grattis, vad roligt :)
// Kick på Kullerbyttan barnkläder

Marie sa...

Äntligen så kan jag säga GRATTIS utan att avslöja något. ;-)
Hoppas att allt ska gå bra och att både du och bebisen kommer att må bra under hela graviditeten.
Kram

Pernilla sa...

Åh vad roligt! Grattis Grattis!!!

När ska den lilla komma? Eller ja när är det beräknat? :-)

Michelle sa...

GrAtTiS gRaTtIs vad härligt!!! När kommer den lilla till världen!!!

Kramizzar

mia sa...

Jag hade mina aningar. ;-)
GRATTIS!!!! Va skoj!
Jag blir nästan lite avis. ;-)
Skönt att du mår bra. När är det beräknat?

Ulrika sa...

GRATTIS! Misstänkte det;)

Wojtan sa...

Grattis!
Vad mysigt med en liten bebis.

Kram Wojtan

En Mölnbobos Liv - Mammablogg sa...

Grattis Grattis Grattis! Vad glad jag blir för er skull. Härligt att ni lyckades.

Massa kramar från oss

Creative Lounge sa...

Ååååå man får grattlera! :)
Gud så kul! Hoppas du fortsätter att må lika bra!

Massa Kramar från Robins Garderob! :)

vintageretroprinsessa sa...

Grattis Grattis grattis :)
Guuud så kul :)

all min lycka till er :)

Josephine *Elikasmamma* sa...

Åh... GRATTIS!!! Gud vad roligt :-) Skönt att du mår bra oxå. Själv har man ju inte allt för långt kvar innan lillen kommer ut :-)

Malin Lj sa...

Misstänkte att du var gravid! Va roligt! JÄTTE stort grattis! Varför trodde ni inte att ni skulle kunna bli gravida igen? Hoppas du mår bra och att allt flyter på!:) kram Malin

Anonym sa...

Men åh så roligt!
Stort grattis till er!! :)

Madde - AbbiesMamma sa...

Grattis! Åh va roligt :)

Kisse sa...

Stort Grattis, vad roligt :)

Visst är det härlgt när magen börjar bli rund ;)

Jenny sa...

Grattis! Alltid lika kul att få tillökning!
Hoppas att graviditeten går bra och att du får fortsätta att må bra!
Kram

Petra sa...

Men oj grattis vad roligt :)kram
skönt att du mår bra oxå.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos