Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 28 maj 2009

MAMMAS DUKTIGA TJEJ

Vet ni vad... efter många månaders tjat och försök så händer det ÄNTLIGEN - Amanda kissade på pottan!!! Och gissa hur stolt hon blev?? ;-) Ville berätta för alla hur duktig hon varit. Jag trodde aldrig att jag skulle bli så stolt och få tårar i ögonen av att se mitt barn kissa i en potta, hahaha ;-)

Nu hoppas jag det släpper och hon går varje dag!! Blöjan åkte av direkt då hon kom hem från dagis iaf..!!! Får se hur kvällen går..!! Sen hoppas vi på att hon blir blöjfri i sommar, rätt tid att börja träna för det då det är sommar.!!
Vore skönt att bara ha ett blöjbarn då Liten kommer ;-)

Ni har väl inte missat tävlingen som jag har i samarbete med Maria Nyckelpiga? Där kan ni vinna en valfri Geggamoja solhatt..!! Tävla HÄR du oxå!!

6 kommentarer:

Ämmah sa...

Aaw va sött xD
Sjukt fin bloggdesign du har :)

www.unikblondin.blogg.se

Irené sa...

Vad duktig hon är! Fabbe som bajsade på pottan har totalt slutat med det... Vill inte ens sitta på den...

Kram!

Anonym sa...

Duktig liten tös.

Vadå, ska Du ha bebis, det har Du inte berättat för mig...

*kram* Åsa

Babysessan sa...

Hej
Vill gärna tipsa om en butik, www.e-kids.se.
Några nyheter i shopen just nu är Barbapapa Kramgo i 100 cm (en Barbapapa lika stor som ett barn), och härligt färgglada Barbapapa flipflopps Trevlig helg

mia sa...

Vi har också börjat lite smått. Med potträning alltså. Leo säger till på morgon när han vaknar "kissa potta" och även på kvällen innan han ska sova. Så det är alltid en början. :-)
Hade siktat på hårdträning i sommar jag också. Vi får infomera varandra om framstegen kanske?!

Marih sa...

Vilket fint namn din dotter har ♥

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos