Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 5 maj 2009

BANANTELEFON?

Amanda skulle ringa till Momma - med bananen som telefon????
Mammas knasfia!!!!

Idag hämtade vi ut ett efterlängtat paket på Posten, - en underbar Musse & Mimmi pyjamas!! Amanda ÄLSKAR Musse ;-) Skulle ta på sig den på en gång då vi öppnat paketet, hehe... Blev sååå fin i den!!!

Paketet kommer ifrån Kalaspinglan!!!

I paketet låg även en söt tårt oblat!! :-o Så nu blir det till att baka tårta i helgen. Passande eftersom Muppsan fyller år ;-) På oblaten var söta Mimmi!!! Kommer definitivt visa bild i helgen då jag bakat tårtan!!!

Hos Kalaspinglan finns en massa för barnkalaset, både för stora och små barn. Kalasprylar, tårtdekorationer, maskeradkläder och mycket mer!! Spana in deras fina butik!!

Följ Madeleine direkt i din mobiltelefon

8 kommentarer:

malin sa...

hahaha men så söt :D

Sofie sa...

Söt liten knasfia iaf :)

Elin (Edvinsmamma) sa...

Haha, hon är så söt!
Och alla sätt är bra utom dom dåliga, eller hur? ;)

Kram

Anna sa...

Vilka söta bilder.

Saknar ditt flitiga bloggande men det är klart att familjen går först.

Tänkte höra med dig om det är okej att jag "kopierar" dig lite nu när man snart inte får tipsa om tävlingar i tävlingsbloggar längre (många verkar vilja komma ifrån det). Tänkte att jag också skulle döpa inlägg till "Vi är med och tävlar" och typ Anna tipsar...

Är det okej?

http://www.annakarlsson.se/blogg/

Angelica - fyrbarnsmamman sa...

haha, vad sött ;)

Amanda sa...

Vad söt hon är! ^^

Jodå, det var ett tag sen. Vi har haft det lite körigt hemma. Våra nattvak strular som sjutton så jag sitter vaken dygnet runt i princip. är så himla trött. Så har inte blivit så flitigt bloggande på sista tiden för min del. Men jag läser om er iaf. Det lilla du har uppdaterat iaf. ;o)

Emelie sa...

åh vad fina saker det fanns på den sidan, tack för tipset :) kika gärna in på min blogg om du vill :)

Marie sa...

Men herregud vad lik dig hon är. Så där såg ju du ut när du var liten... (Nu är det iof inte så länge sedan men ändå...) ;-)
Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos