Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 15 maj 2009

MUPPSAN TIPSAR:



Just nu! 20% rabatt på hela sortimentet hos KlKids.
Ange "maj" i rutan för rabattkod i betalningsläget.

Gäller ej redan nedsatta varor.
~~~~~~
På Mandis önskelista från favvo butiken KlKids
är dessa Molo klänningar!!! UNDERBARA!!

4 kommentarer:

mammagladh - bra första cykel? sa...

Hundklänningen är ju bara så läcker!

http://mammagladh.blogg.se

Marie sa...

Haha hamnade det en hos dig också! Vad roligt. Nej jag har ingenstans där jag säljer. Allt sker via mig. Hade med mig en kasse med brödkorgar till dagis eftersom att Maria (Nässén) skulle välja två och då var Sussie snabbt framme hon också. ;-)
Allt bra med er? Du kan norpa en bit smörgåstårta av Netta och skicka hit. Skulle vara smaskens ikväll... ;-)
Ge födelsedagsbarnen en kram från oss! Kram

MALIN sa...

Gud vad fin design du har!!

Nina sa...

Så fina OCH sköna!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos