Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 7 maj 2009

DAGENS BESTÄLLNING

Blev en beställning från Lindex idag!!
Måste muntra upp oss då vi är magsjuka ju.. :-o
~~~~~
Fick hem ett erbjudande i lådan idag
- Handla barnkläder för 300:-
och få 100:- i rabatt..!!
Kanon ju ;-)
~~~~
Passade på att handla presenter till
mina älskade tjejer Jennifer
och Angelina som fyller år snart oxå!!
~~~~
Till Amanda blev det 2 st klänningar,
båda med LilleSkutt på!! Hon har
ju blivit tokig i kaniner nu!!
Fick välja själv ;-)

Ange bara rabattkod LC18001
för att få din rabatt hos Lindex

8 kommentarer:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Fick också hem det erbjudandet...så jag tänkte köpa ett par jeansshorts till Edvin. Perfekt med lite rabatt :)

Kram

Sosso sa...

Ja den är väldigt fin den klänningen måste jag ju säga..min plutta skall oxå få den

Ser att du använder dig utav Bloglovin´
Vi alla vet väl hur svårt det är att få prenumeranter. Ska vi prenumerera på varann?. Du lägger mig och jag lägger dig !!! Hur enkelt som helt. Vad säger du ??

Hälsningar

Sosso

linnea sa...

Vilken fin blogg du hade :)

http://linneadofs.blogg.se

roffe sa...

snygg blogg du har.ha en fin dag.kram

SNAADRAA sa...

Hej! Ville bara säga att jag verkligen gillar din design... :) särskilt det där söta hjärtat på ena sidan :P

roffe sa...

SÖT LITEN KRAPAT DU HAR.HA EN BRA DAG.KRAM

Nina sa...

å så söt den va :D

Hanna sa...

Vilken fin klänning!! ^^ farligt med sånna erbjudanden... haha!! man köper fast man inte behöver.

ha en trevlig kväll, kram hanna!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos