Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 26 maj 2009

TACK SYSTER

Fick en alldeles fantastisk present av min Syster då jag
fyllde år - en helkväll tillsammans med henne!!
God mat och bara surra en massa som bara vi kan ;-)
Så på lördag ska vi ut och käka på nåt Mongoliskt ställe,
ska bli sååå mysigt!!!!
Tack älskade Syster!!! Älskar dig ♥

4 kommentarer:

jeanette sa...

ja visst är jag bäst...hihi...
ska bli sååå mysigt och sååå gott...

alexandra sa...

Va mysigt!
Grattis så massa igen gumman, 4 mndr! Här gåre undan:-D

Nikita sa...

Va mysigt !! hoppas ni får skojj!!

mia sa...

Vilken härlig present!
Tänk om brorsan kunde ge mig nåt sånt. haha....

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos