Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 5 maj 2009

STORT AVSLÖJANDE

Trött idag.. fast tror på en bra dag!! Ska strax bege mig till bussen så jag hinner i tid till jobbet.
Länge sen jag bloggade "vanligt" nu... och för att inte glömma svara på kommentarer... :-(
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.. Har kommit till då jag måste göra ett val vad man ska prioritera.. och just nu är det helt klart familjen och jobbet. Kommer dessutom med ett stort avslöjande här i bloggen inom några veckor.. kanske ev tidigare ;-) Då kanske ni också förstår min frånvaro. - Men ni ska veta att jag kikar in på era bloggar ändå, det hinner jag faktiskt ibland!!! :-)

Ha en bra dag alla!!! KRAM ♥ ♥

6 kommentarer:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Spännande att få veta vad du går runt och klurar på för hemlighet! :)

Ha en fin dag!
KRAMAR!

[ lilla fru werner ] sa...

Va spännande!!

nikita sa...

Ska mandis få ett syskon tro ;)

Sara E sa...

Hihi, jag vet =)

Marie sa...

Haha jag vet också... ;-)
Kram

Helena sa...

Gissar också på ett syskon till Mandis? :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos