Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 24 maj 2009

SHOPPING PÅ SÖDER

Idag har vi strosat inne på Söder, handlat en massa och bara myst.. - jag fullkomligt ÄLSKAR Söder ;-) Iaf på sommaren!!

Blev lite allt möjligt, behövde först och främst bläckpatroner till min skrivare som var helt slut.. Älskling behövde en ny mobil, nya kläder... sen blev d lite till Mandis oxå, en Barbapapa bok, en Pippi Långstrump tröja som hon tjatat om länge.. hmm.. och lite mer ;-)

Då vi kom hem var det bara att inleda städsöndagen - blivit min officiella städdag nu!! Bara då man hinner.. :-o

Nu har vi precis avnjutit grillspett med potatisgratäng - jag rullar så gott som fram!!!

Ska fortsätta jobba lite nu, har hur många paket som helst att packa och skicka iväg!!!
~~~~
Vad har ni gjort denna söndag??

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos