Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 2 juni 2012

HELGENS JOBB

Inbjudan_disney_liten

Som jag berättade så är Älskling på landet med barnen – anledningen är för att jag jobbar i helgen och han vill att jag ska kunna göra det utan att behöva tänka på dom också. Så han tog barnen och drog till Paradiset, fiskar, snickrar och grillar en massa och jag jobbar och sliter! Ler med tungan ute Nej då, så farligt är det inte – men vilken man jag har, den bästa!

Imorgon anordnar jag och mitt företag förhandsvisningen av Disneys Tigers film på biograf Skandia – det blir aktiviteter för barnen innan filmen och efter delar vi ut goodiebags till alla barnen. Det är över 500st gäster – helt galet många! Sen vilka gäster som kommer – bloggare i massor och även riktigt stora som Alexandra “Kissie” Nilsson samt Linda Thelenius. Nej, nu är det dags att fortsätta jobba – lite förberedelser idag med dekorationer och sånt, ska även iväg och fixa naglarna – ska matcha nypremiären med tigerränder såklart!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos