Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 1 juni 2012

EN KVÄLL MED FRUGAN

ATT00027ATT00024

ATT00030

I måndags mötte jag upp min älskade Johanna för ett par öl på stan, på Medis för att vara exakt Blinkar Härligt att kunna sitta på uteserveringarna nu! Med sig hade hon en liten överraskning i form av en söt goodiebag – i den låg två stycken olika leopard mönstrade scarfs och ett handgjort kort som måste vara det finaste jag nånsin fått! Där talar vi kärlek och omtanke! Tack min underbara vän för en mysig kväll och för presenterna, I love you!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos