Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 30 juli 2009

SPJÄLSÄNG TILL LITEN


* Obs, lånad bild på Blocket
~~~~
Idag har vi införskaffat en ny spjälsäng till
Liten i magen..!! Min kusin som var söt att
sälja den till mig samt en massa söta PO.P
kläder; vinteroverall, jeans och tröjor m.m.
Även en babybjörn bärsele, allt till ett kanonpris!!
Tack snälla du ;-)
~~~~~
Därför börjat fundera på spjälskydd, hittade
en massa fina på Dunderbutiken..!!
Barbapapa så klart ;-)

Men oxå söta Laban och Mumintrollen..!!

3 kommentarer:

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Hej!
Det är inte så bra med mig, det har hänt lite skit, men ja tar mig upp igen;). Guuu vilken söt säng!!
Kramar

Helena sa...

Fin säng! Min favorit bland lakan och späljssängsskydden är Laban och Labolina. Ha det bra!

mia sa...

Vilka söta saker till liten! :-)
Den spjälsängen är så fin. Egentligen inte alls märvärdig, men ändå så fin.

Furuvik var bra. :-D Leo hade nog riktigt skoj. Han pratar fortfarande om maskarna. Med det menar han ormarna. haha...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos