Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 29 juli 2009

PIPPI TJEJEN

Amanda har fått en egen cdspelare på sitt rum, nu spelas Pippi och Sjörövar Fabbe på högsta volym. :) För att tillägga - idag har Amanda inte haft någon blöja på sig på hela dagen ;) Bara blivit en olycka!! Duktig tjej va?

Följ Madeleine direkt i din mobiltelefon

3 kommentarer:

Irené sa...

Wow, jättebra ju! Vi har fixat "bajsbiten" men inte "kisseriet".

Kram på er!

Marie sa...

Duktig tjej!
Klart att det ska firas med kladdkaka. ;-)
Kram

mia sa...

Va duktig hon är!!! Leo har totalt tappat intresset för pottan. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Tidigare var han ju så duktig och ville kissa på morgon och kväll. Nu bara blåvägrar han. :-(
Men jag vill absolut inte tvinga.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos