Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 2 juni 2009

PAKET

Har ni sett vilket fint Tjohalia förkläde som låg i
brevlådan idag??
Adresserat till Amanda med ett litet tillhörande
brev ;-) Nu ska Mandis baka med Mamma, hihi...
Hur sött som helst, med katter på!!
Amanda hade på sig förklädet hela kvällen ;-)
~~
Så fort jag fixat en ny kamera så ska jag lägga
upp bilder på henne med förklädet på!!
~~~~~~
Paketet är från världens snällaste och
duktiga Marie!!
Hon syr och säljer superfina barnkläder
och lite annat smått och gott
- kolla in hennes syblogg HÄR..!!
~~~~
Lägg en beställning och få alldeles
unika kläder till ditt barn!!!
~~~~~~
TACK igen älskade Marie!!!


6 kommentarer:

Marie sa...

Varsågod raring! ;-)
Måste ju se till så att hon får en anledning till att hjälpa till i köket. ;-)
Ge henne en bamsekram från mig!
Kram

Em sa...

Jättesöt blogg!!

joline sa...

kikar in, mysig blogg och väldigt fina saker du har i din lilla webshop..
är den egen startad eller?
kram j

ella sa...

vilket gulligt=)hoppas allt e bra med dig;)va ett tag sen ju

Anonym sa...

Vad händer i Ditt liv, har Du inte längre tid att blogga?
Ha en bra söndag
*kram*
Åsa

Nina sa...

Jättegulligt =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos