Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 9 juni 2009

NYKÄR

Precis kommit hem från en lååång dag på jobbet... var bara iväg en sväng på utvecklingsamtal på dagis (som gick alldeles toppen, superstolt över min duktiga Sessa) sen tillbaka på jobbet!! :-o

Då jag kom innanför dörren möttes jag av ett SUPER städat hem!! Köket ommöblerat och kliniskt rent, renbäddat i sovrummet, tvättmaskinen på full varv!! - Undrar nästan om det finns en hake?? :-o hahaha... nejdå.. han hade nog bara myror i brallan ;-)
Mycket uppskattat iaf - ska nog skynda mig in till honom nu och passa på och mysa lite då Amanda "redan" somnat för natten!!!

- Älskar dig min underbara Älskling!!! Tack!!

5 kommentarer:

Marie sa...

VILKEN LYX!!
Fy vad jag blir avundsjuk...
Kram

alexandra sa...

ÅÅÅÅ visst är det underbart?
Små saker som man blir sååå glad av:-D

Sara sa...

Vad härligt =))

Mia sa...

Nåt sånt händer aldrig här hemma. Vilken karl du har!! :-D

Äppel Päppel sa...

Gud vad härligt! Det kallar jag kärlek! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos