Arkiv
Blog Archive
- 2012 (343)
- 2011 (1065)
- 2010 (1764)
-
2009
(1344)
- december(208)
- november(188)
- oktober(150)
- september(126)
- augusti(99)
- juli(57)
- juni(33)
- maj(35)
- april(47)
- mars(106)
-
februari(125)
- MUPPSAN TIPSAR:
- KALAS
- SÅÅÅ SÖTT
- SISTA CHANSEN
- LÄSKIGT
- INGEN HAR VÄL...
- SNART HELG!!
- AJ AJ AJ...
- MUPPSAN TIPSAR:
- SÖKER DIG..
- STINKER
- Vi är med och tävlar!!
- TYPISKT
- JAG & JOSEFIN CRAFOORD
- TACK ÄLSKLING
- FLITIG
- SAKNAR....
- EN BRA DAG
- MUPPSAN TIPSAR:
- NÅGON SOM VET?
- BARNSJUKHUSET
- MUPPSAN TIPSAR:
- ÄCKLIGA STUMP
- MUPPSAN TIPSAR:
- FÖRBANNAD
- TOKIGA KUSINER
- DAGENS OUTFIT
- MUPPSAN TIPSAR:
- VILKEN KVÄLL
- Vi är med och tävlar!!
- MUPPSAN TIPSAR:
- FALLFÄRDIG
- HEMMA
- MUPPSAN TIPSAR:
- MUPPSAN TIPSAR:
- MUPPSAN TIPSAR:
- SEX PARTY
- HOCKEY
- MOPPSAN??
- NERVSAMMANBROTT
- ÄTA IKAPP?
- MUPPSAN TIPSAR:
- MELLIS
- MOTIVERAD
- JAG BARA MÅSTE...
- MYS MED MOBBA
- PAKET TILL AMANDA
- MUPPSAN TIPSAR:
- Nova Star SS2011
- MUPPSAN TIPSAR:
- TÄVLING
- UTMÄRKELSE
- SNYGGERIK = NÖRDERIK
- PÅMINNER..
- MUPPSAN TIPSAR:
- SCHACK NÅGON?
- HEMMA FRÅN DAGIS
- MUPPSAN TIPSAR:
- Vi är med och tävlar!!
- KUSIN VITAMIN
- MINI MUPPSAN
- INTE IGEN...
- BÄSTISAR
- DAGENS OUTFIT
- TÄVLING
- DAGENS PLANER
- BE MY VALENTINE
- VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN
- MUPPSAN TIPSAR:
- AVUNDSJUK
- GODMORGON
- VINNAREN
- MISSA INTE..
- MUPPSAN TIPSAR:
- JA JA...
- MUPPSAN TIPSAR:
- TÄVLING
- MUPPSAN TIPSAR:
- BLOGGTORKA??
- MUPPSAN TIPSAR:
- MUPPSAN TIPSAR:
- TÄVLINGAR
- Samarbeten!!
- Samarbeten!!
- MUPPSAN TIPSAR:
- SUCK
- Vi är med och tävlar!!
- NYA TÄVLINGAR
- Ingen rubrik
- Vi är med och tävlar!!
- POKER & MJÖLKDRINKAR
- MUPPSAN TIPSAR:
- MISSA INTE..
- JAG LJUGER???
- NATTI NATTI
- VÄRLDSREKORD
- VINNAREN
- MUPPSAN TIPSAR:
- MUPPSAN TIPSAR:
- Vi är med och tävlar!!
- REA REA REA
- MEMMI
- MUPPSAN TIPSAR:
- MUPPSAN RABATT
- DET BLEV EN LITEN...
- SEX PARTY?
- DAGENS OUTFIT
- MISSA INTE..
- MUPPSAN TIPSAR:
- BLIR TOKIG SNART
- I BUTIKEN
- HUNDMODE
- Vi är med och tävlar!!
- KVÄLLS SHOPPING
- NYA KOLLEKTIONEN
- MUPPSAN TIPSAR:
- Ingen rubrik
- Ingen rubrik
- DÅ VAR DET DAX...
- AVSLÖJANDET
- JAAAAA
- MUPPSAN TIPSAR:
- RING DÅ
- Vi är med och tävlar!!
- januari(170)
- 2008 (1141)
Shopping tips
Använder Blogger.
torsdag 26 februari 2009
STINKER
Vilket jäkla skitväder.. hatar Sthlm idag... LÄR ER ATT SKOTTA FÖR FAN!!!
Dyngsur upptill knävecken... *gaaah* Eftersom dom inte skottat så all snö som tinat har blivit djupa jäkla pölar.. Amanda tyckte d var jätteskoj att åka igenom alla med vagnen.. hmpfh.. Som sagt, känner mig så jäkla äcklig.. måste nog springa och köpa ett par nya strumpor och gummistövlar för den delen....
Dyngsur upptill knävecken... *gaaah* Eftersom dom inte skottat så all snö som tinat har blivit djupa jäkla pölar.. Amanda tyckte d var jätteskoj att åka igenom alla med vagnen.. hmpfh.. Som sagt, känner mig så jäkla äcklig.. måste nog springa och köpa ett par nya strumpor och gummistövlar för den delen....
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)









1 kommentarer:
Har ni dåligt väder. Vi har sol !